Aanmelden Nieuwsbrief

Meld je hieronder aan voor mijn nieuwsbrief

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.
  • veer CDC
    Wil je rust in je hoofd?
  • veer CDC
    Wil beter naar je lichaam luisteren?
  • veer CDC
    Wil je beter slapen?
  • veer CDC
    Wil je je minder opgejaagd voelen?
  • veer CDC
    Wil je meer tijd voor jezelf?

Je merkt het aan jezelf, je zit niet goed in je vel. Net als eerder richting je burn-out. Steeds vaker voel je dat je adem ergens in je keel zit. Heb je hartkloppingen. 's Nachts lig je weer te piekeren. Je had je zo voorgenomen je niet meer te laten leven door je agenda en je baalt ervan dat het lijkt dat je weer richting burn-out gaat. Je hebt het gevoel dat je gefaald hebt. En echt, je weet het wel, dat je niet teveel moet plannen, niet te perfectionistisch zijn, vaker nee moet zeggen, noem het allemaal maar op. En toch lukt het niet.

Wat gebeurt er als je niets doet?

 

Meditatie props

Wil je meer weten over welke spullen je kunt gebruiken om te mediteren? 

Kijk dan mijn video hierover op mijn Youtube-kanaal.

Wil je een meditatie proberen?

Kijk dan mijn video met meditatie op mijn Youtube-kanaal.

Ben je of ken je iemand die een burn-out heeft gehad?

Voor mijn scriptie Jungiaanse Psychologie heb ik 6 vragen opgesteld en ik zou het super vinden als je ze beantwoord. Ik wil daarmee de toegevoegde waarde onderzoeken van meditatie na een burn-out. Nieuwsgierig? Neem contact op met het contactformulier.

  1. welke symptomen had je, die je vertelden dat je een burn-out had? 
  2. welke symptomen had je eerder al, waarvan je nu weet dat ze te maken hadden met je burn-out? 
  3. waar heb je nu nog steeds last van? 
  4. wat heb je gedaan om uit de burn-out te komen? 
  5. heb je hulp gehad van een psycholoog?
  6. wat is er veranderd in je leven, in jezelf, sinds je een burn-out hebt gehad?

.

Herken je dit?

Herken je dit:

  • Je hebt eerder een burn-out gehad en je had je voorgenomen dat dat je nooit meer zou overkomen.
  • Je moet jezelf meer rust gunnen, maar meestal ga je te lang door.
  • Je voelt je schuldig als iets niet goed is afgerond.
  • Op het werk is het weer als vanouds; iedereen legt van alles bij je neer en is schijnbaar vergeten dat je een paar maanden geleden thuis zat.
  • ´s Nachts lig je weer regelmatig te piekeren.
  • Meditatie is een goed advies, maar er de tijd voor nemen lukt gewoonweg niet.

 Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je rustig en met focus je dag gaat beginnen in plaats gejaagd en met alles tegelijk bezig zijn?
  • Dat je je grenzen kent en ook aangeeft.
  • Je gaat loslaten, zoals iedereen altijd maar adviseert?
  • Je ’s nachts slaapt in plaats van ligt te piekeren?

Dat alles is mogelijk als je een traject van 6 sessies van anderhalf uur bij mij doet, verdeeld over 12 weken. Je weet hoe jouw burn-out is ontstaan en wat je moet doen om te zorgen dat je niet weer die kant op gaat. Je weet het, maar er komt niet veel van terecht. Ik ga je helpen doelen te stellen, een reëler zelfbeeld te creëren en meer stabiliteit te geven. Zodat je ook echt stappen kunt zetten, waardoor je meer kunt genieten van de mooie dingen om je heen.

De investering is € 399,-  en het is mogelijk om dit in 3 termijnen van € 150,- te betalen.

Veel gestelde vragen:

‘Ik weet waardoor ik een burn-out gekregen heb, dus waarom deze coaching?’

Weten waar het vandaan komt is nog geen handelen ernaar. Door meditatie en coaching ga je meer voelen wat je lijf zegt. De volgende stap is handelen. Verder kunnen we tijdens de coaching inzoomen op waar jouw perfectionisme vandaan komt of waarom je moeite hebt tijd voor jezelf te nemen. Of andere factoren die je weg naar meer rust in de weg staan.

‘Waarom zou ik gaan mediteren om een burn-out te voorkomen?'

Meditatie is een heel goede manier om naar je lichaam te luisteren. Onbewust orden je de gedachten die je als mens gewoon hebt. Daardoor ga je ook hoofd- van bijzaken onderscheiden. Kortom, een half uurtje zitten levert je heel veel op.

‘Mijn agenda is nu al overvol. Hoe vind ik tijd om te gaan mediteren?’

Juist wanneer je agenda overvol is, levert meditatie meer tijd op dan je nu misschien denkt. Je verwerkt de ervaringen van de dag, dat scheelt je sowieso al op je nachtrust. Bovendien begin je effectiever aan je dag, omdat je niet gelijk alle kanten op vliegt zodra je wakker bent.

‘Ik woon aan de andere kant van het land en kan niet iedere keer naar Hilversum komen. Kun je mij ook coachen?'

Ja, we kunnen de coachingssessies helemaal of gedeeltelijk online doen. Dat werkt ook prima.

'Ik kan niet op een meditatiekussen zitten. Kan ik dan wel mediteren?'

Geen probleem, je kunt prima mediteren op een kruk of een stoel. Het gaat er om dat je een actieve houding aanneemt, waarbij je rug recht is. Het zitten is een training op zich en gaat je steeds beter af.

3U7A5804
Meditatie Startup

In de gratis Meditatie Startup geef ik iedere ochtend om 7.00 uur een meditatie-les van 30 minuten online.

Wanneer? 8 t/m 12 maart 2021

Vooraf krijg je van mij wat instructies via de mail en een link om in te loggen bij Google Meet. 

We bouwen de tijd dat we mediteren rustig op. De eerste ochtenden lassen we een korte rek en strek sessie in tussen twee meditaties. De laatste dag doen we één lange sessie. Dus ook als je wilt starten of misschien een lange tijd niet gemediteerd hebt, kun je gewoon meedoen.

Na deze week:

  • Heb je het dagelijks mediteren al iets meer in je systeem.
  • Kun je iets gaan voelen wat dagelijks mediteren voor je doet.
  • Heb je een week achter de rug waarin je merkbaar meer productief was.
  • Ben je iedere ochtend begonnen met een dosis endorfine!

Waarde van deze Meditatie Startup is € 65,00* - 8 t/m 12 maart is het nog gratis!

Meditatie als motor van je persoonlijke groei

Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je eerder verder van je burn-out af gaat dan er dichterbij dreigt te komen
  • Dat je op je werk je grenzen stelt
  • Je nu echt je plannen door gaat zetten
  • Je ’s nachts slaapt in plaats van ligt te piekeren?
  • Je rustig en met focus je dag gaat beginnen

Dat alles is mogelijk als je een traject van 6 sessies van anderhalf uur bij mij doet, verdeeld over 12 weken. In deze periode ga je leren mediteren en krijg je support hoe je meditatie deel maakt van je dagelijkse routine. Je hebt inmiddels geleerd dat je meer moet ontspannen en je weet ook waar de burn-out door gekomen is.

Meditatie zorgt ervoor dat je dit niet alleen gaat weten, maar dat je het ook gaat voelen. Wanneer je het voelt, kun je er ook naar handelen. Je leeft jouw leven en niet dat van anderen, dus je zegt wat je voelt en wat je wilt. Je groeit zowel in werk- als in privésituaties.

Traject van 6 sessies in 12 weken

€ 399,00*

5 lessen Jung en Meditatie

Wil je meer over meditatie weten en ben je geïnteresseerd hoe ons onbewuste in onze psyche werkt? 

In 5 lessen vertel ik je van alles over het persoonlijk onbewuste, collectief onbewuste, complexen, het ego en projectie.  

Jung zei niet voor niets: 'het leren kennen van je eigen schaduw leert je te dealen met de schaduw van een ander'. 

Door te werken met de Jungiaanse psychologie wordt je je meer bewust van je eigen handelen. De meditatie helpt je met dit nieuwe bewustzijn te werken.

Het is een online, interactieve training in een kleine groep via Google Meet, 1 keer per 2 weken, 75 minuten. 

We hebben twee meditatie momenten in de les. We beginnen met een korte meditatie en aan het eind van de les een meditatie van 10 tot 20 minuten. 

Nieuwsgierig geworden? Vraag hieronder meer informatie aan.

Lesserie Jung en meditatie

€ 149,00*

* Alle genoemde prijzen zijn incl. 21% BTW.

Wat zeggen deelnemers?

Wie is Magda de Muijnck?

Mijn leven liep altijd anders dan bij anderen. Ik was een nakomeling met ouders in de leeftijd van oma´s en opa´s van mijn vriendinnen. In de tijd dat anderen uit gingen, ging ik samenwonen. Toen mijn leeftijdsgenoten een gezin gingen stichten, ging ik scheiden en feesten. Toen ik mijn huidige man leerde kennen was kinderen krijgen een gepasseerd station. Geen probleem, maar wel weer anders. Gelukkig kreeg ik er een stel bonuskinderen bij met leuke aanhang, die mij nu een heel fijn gevoel van familie geven. Ik denk dat ik altijd wat tegendraads geweest ben; op mijzelf en rebels. Ik heb niet zoveel met ‘hoe het hoort’ en leef liever naar ‘hoe is het goed voor mij’.

Tussen mijn 23e en 37e verloor ik mijn ouders en mijn oudste zus. Mijn verdriet hierover stopte ik weg en leefde mijn leven. Ik werkte veel en graag, maar toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging, stond ik echt met lege handen. Ik startte mijn eigen bedrijf; ik etaleerde letterlijk in winkels en figuurlijk liet ik alleen de mooie buitenkant zien.

Toen ik op mijn 43e een relatie kreeg met mijn huidige man waren er veel leuke dingen in mijn leven. Op één punt na en dat was werk. Als ZZP-er had ik te weinig opdrachten, dus ik nam alles aan. In de laatste interim job ben ik vastgelopen en had een vorm van burn-out. In die periode droomde ik vaak dat in een huis liep en naar de volgende verdieping wilde, maar er was geen trap. Nou had ik destijds hoogtevrees, ik werd zwetend wakker.

Ik ben gaan mediteren, dagelijks 2 keer. Gewoon zitten, zien wat er langst komt en voelen wat dat doet. Weten waar het aan ligt is één ding, maar het voelen in je lijf, helpt je ernaar handelen. Ik heb daarnaast een goede coach gevonden, met wie ik heb gewerkt aan een reëel zelfbeeld. Hij heeft mij geholpen en helpt mij nog steeds, door mij een spiegel voor te houden en hierdoor uit de vastgeroeste patronen te komen. De hoogtevrees is stukken minder geworden.

Ik weet als geen ander hoe het voelt om jezelf keer op keer in de wielen te rijden. Dat je wel wilt, maar niet vooruit komt. Dat wilskracht je misschien wel aangeleerd is, maar dat het je op de lange duur uitput. En dat naar binnen keren vaak veel beter helpt te zien wat er aan de hand is. Wat je echt wilt.

3U7A5816

Cooldown Coaching

Hilversum
06-54268305
info@cooldowncoaching.nl
KvK 34234884
Btw-id NL002169008B57

Follow me

Contact