Van denken en doen
naar voelen en zijn

Aanmelden Nieuwsbrief

Meld je hieronder aan voor mijn nieuwsbrief

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.
  • veer CDC
    Wil je rust in je hoofd?
  • veer CDC
    Wil je minder piekeren?
  • veer CDC
    Wil je beter slapen?
  • veer CDC
    Wil je je minder opgejaagd voelen?
  • veer CDC
    Wil je meer tijd voor jezelf?

Je merkt het aan jezelf, je zit niet goed in je vel. Steeds vaker voel je dat je adem ergens in je keel zit. Heb je hartkloppingen. 's nachts lig je weer te piekeren. Je had je zo voorgenomen je niet meer te laten leven door je agenda en je baalt ervan dat je je weer voelt afglijden. Je hebt het gevoel dat je weer gefaald hebt. En echt, je weet het wel, dat je niet teveel moet plannen, niet te perfectionistisch zijn, vaker nee moet zeggen, noem het allemaal maar op. En toch lukt het niet.

Wat gebeurt er als je niets doet?

‘Ik kan niet op een meditatiekussen zitten. Kan ik dan wel mediteren?’

Geen probleem, je kunt prima mediteren op een kruk of een stoel. Het gaat er om dat je een actieve houding aanneemt, waarbij je rug recht is. Het zitten is een training op zich en gaat je steeds beter af.

‘Hoe vind ik tijd om te gaan mediteren? Mijn agenda is nu al overvol. ’

Juist wanneer je agenda overvol is, levert meditatie meer tijd op dan je nu misschien denkt. Je verwerkt de ervaringen van de dag, dat scheelt je sowieso al op je nachtrust. Bovendien begin je effectiever aan je dag, omdat je niet gelijk alle kanten op vliegt zodra je wakker bent.

‘Er zijn heel veel meditatie-apps, die zijn fijn om te beluisteren, werkt dat ook?'

Meditatie-apps zijn meestal geleide meditaties. Deze zijn fijn om mee te beginnen, maar halen alleen het bovenste laagje spanning weg. Met concentratiemeditatie ga je meer de diepte in en los je meer op.

Herken je dit?

Herken je dit:

  • Je bent bang om weer in een burn-out te komen; en dat geeft weer zoveel stress, dat het je de adem beneemt.
  • Op het werk is het weer als vanouds; iedereen legt van alles bij je neer en is schijnbaar vergeten dat je een paar maanden geleden thuis zat.
  • Je hebt heel voortvarend de beslissing genomen om het roer om te gooien, maar een paar maanden verder ben je eigenlijk nog niet veel opgeschoten.
  • ´s Nachts lig je weer regelmatig te piekeren
  • Meditatie is een goed advies, maar er de tijd voor nemen lukt gewoonweg niet

 Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je eerder verder van je burn-out af gaat dan er dichterbij dreigt te komen?
  • Dat je op je werk je grenzen stelt
  • Je nu echt je plannen door gaat zetten?
  • Je ’s nachts slaapt in plaats van ligt te piekeren?
  • Je rustig en met focus je dag gaat beginnen in plaats gejaagd en met alles tegelijk bezig zijn?

Dat alles is mogelijk als je een traject van 6 sessies van anderhalf uur bij mij doet, verdeeld over 12 weken. In deze periode ga je leren mediteren en krijg je support hoe je meditatie deel maakt van je dagelijkse routine. Je hebt inmiddels geleerd dat je meer moet ontspannen en je weet ook waar de burn-out door gekomen is. Meditatie zorgt ervoor dat je dit niet alleen gaat weten, maar dat je het ook gaat voelen. Wanneer je het voelt, kun je er ook naar handelen. Je leeft jouw leven en niet dat van anderen, dus je zegt wat je voelt en wat je wilt. Je groeit zowel in werk- als in privésituaties.

De investering is € 399,-  en het is mogelijk om dit in 3 termijnen van € 150,- te betalen.

Veel gestelde vragen:

‘Ik weet waardoor ik een burn-out gekregen heb, dus waarom dit coachingstraject?’

Weten waar het vandaan komt is nog geen handelen ernaar. Door meditatie en coaching ga je meer voelen wat je lijf zegt. De volgende stap is handelen.

‘Mijn agenda is nu al overvol. Hoe vind ik tijd om te gaan mediteren?’

Juist wanneer je agenda overvol is, levert meditatie meer tijd op dan je nu misschien denkt. Je verwerkt de ervaringen van de dag, dat scheelt je sowieso al op je nachtrust. Bovendien begin je effectiever aan je dag, omdat je niet gelijk alle kanten op vliegt zodra je wakker bent.

‘Er zijn heel veel meditatie-apps, werken die ook voor mij?’

Meditatie-apps zijn meestal geleide meditaties. Deze geven ontspanning, maar halen daarmee alleen het bovenste laagje spanning weg. Met concentratiemeditatie ga je meer de diepte in en los je meer op.

 

 

 

3U7A5804
Gratis meditatie

Maak kennis met meditatie en voel wat het met je doet. Ik geef een korte uitleg en begeleid je gedurende 10 minuten door deze meditatie.

Vraag de podcast hieronder aan

Meditatie als motor van je persoonlijke groei

Hoe zou het voor je zijn als:

  • Je eerder verder van je burn-out af gaat dan er dichterbij dreigt te komen
  • Dat je op je werk je grenzen stelt
  • Je nu echt je plannen door gaat zetten
  • Je ’s nachts slaapt in plaats van ligt te piekeren?
  • Je rustig en met focus je dag gaat beginnen

Dat alles is mogelijk als je een traject van 6 sessies van anderhalf uur bij mij doet, verdeeld over 12 weken. In deze periode ga je leren mediteren en krijg je support hoe je meditatie deel maakt van je dagelijkse routine. Je hebt inmiddels geleerd dat je meer moet ontspannen en je weet ook waar de burn-out door gekomen is.

Meditatie zorgt ervoor dat je dit niet alleen gaat weten, maar dat je het ook gaat voelen. Wanneer je het voelt, kun je er ook naar handelen. Je leeft jouw leven en niet dat van anderen, dus je zegt wat je voelt en wat je wilt. Je groeit zowel in werk- als in privésituaties.

Traject van 6 sessies in 12 weken

€ 399,00*

Workshop meditatie

Heb je interesse in meditatie en lijkt het je leuk om een workshop te volgen? Ik leer je welke houding goed is en wat je daarvoor kunt gebruiken.

We gaan natuurlijk mediteren en kijken wat het met je doet. Het is een interactieve workshop via Google Meet.

Het kan alleen, maar ook met vriendinnen of je collega's. Het is een andere manier om met elkaar te zijn. In de stilte voelt de verbinding intenser.

Meld je hieronder aan.

* Alle genoemde prijzen zijn incl. 21% BTW.

Wat zeggen deelnemers?

Wie is Magda de Muijnck?

Toen ik geboren werd waren er al 3 tieners in ons gezin. In mijn jeugd was meepraten met de ouderen geen optie.

De rol van het kleine zusje is heel lang mijn identiteit geweest.

Aan het eind van mijn twintiger jaren stond mijn leven op zijn kop. Mijn beide ouders gingen dood na een ziekbed. Mijn jeugdliefde, met wie ik samenwoonde, wilde niet meer met mij verder. Ik verloor mijn huis, mijn ouderlijk huis en door de stress ook bijna mijn baan.

Mijn verdriet hierover stopte ik weg en leefde mijn leven. Ik etaleerde letterlijk in winkels en figuurlijk liet ik alleen de mooie buitenkant zien. Toen ik op mijn 43e een relatie kreeg met mijn huidige man waren er veel leuke dingen in mijn leven. Op één punt na en dat was werk. Als ZZP-er had ik weinig werk, dus ik nam alles aan. In de laatste interim job ben ik vastgelopen en zat dicht tegen een burn-out aan. In die periode droomde ik vaak dat in een huis liep en naar de volgende verdieping wilde, maar er was geen trap. Nou had ik destijds hoogtevrees, ik werd zwetend wakker.

Ik ben gaan mediteren, dagelijks 2 keer. Gewoon zitten, zien wat er langst komt en voelen wat dat doet. Weten waar het aan ligt is één ding, maar het voelen in je lijf, helpt je ernaar handelen. Ik heb daarnaast een goede coach gevonden, met wie ik heb gewerkt aan een reëel zelfbeeld. Hij heeft mij geholpen en helpt mij nog steeds, door mij een spiegel voor te houden en hierdoor uit de vastgeroeste patronen te komen. De hoogtevrees is stukken minder geworden.

Ik weet als geen ander hoe het voelt om jezelf keer op keer in de wielen te rijden. Dat je wel wilt, maar niet vooruit komt. Dat wilskracht je misschien wel aangeleerd is, maar dat het je op de lange duur uitput. En dat naar binnen keren vaak veel beter helpt te zien wat er aan de hand is. Wat je echt wilt.

3U7A5816

Cooldown Coaching

Hilversum
06-54268305
info@cooldowncoaching.nl
KvK 34234884
Btw-id NL002169008B57

Follow me

Contact

Contact

Please enter your name.
Please enter a valid email.
Please enter a message.
Please check this field.